Blackboard Support

Inleiding

Blackboard update zomer 2015 – What’s new?

Deze pagina geeft een overzicht van de nieuwe functionaliteiten uit de Blackboard Update van de zomer 2015.

Portfolio

De portfolio functionaliteit van Blackboard heeft een volledig nieuwe interface gekregen. Het onderscheid tussen basic- en personal portfolio is weg. Deze twee zijn samengevoegd naar een nieuw Portfolio framework. Alle bestaande portfolios zijn geconverteerd naar de nieuwe. De interface is sterk verbeterd en biedt nu integratie met de cursussen.

Portfolio1

Voor meer details over het wijzigen van Portfolio’s:
Portfolio Veranderingen voor Studenten,
Portfolio Veranderingen voor Docenten,
Het portfolio in vogelvlucht.

Student Preview
Door het indrukken van een knop wordt de gehele Blackboard site omgezet naar een Student Preview. Hiermee wordt de mogelijkheid gecreëerd dat de docent zaken binnen de cursus als student kan bekijken en gebruiken.
student preview

Als preview student is er de mogelijkheid aan alle facetten van de cursus mee te doen zoals een ‘echte’ student dit ook doet.

Meer informatie over Student Preview is beschreven in: Student Preview.

Date Management
De functionaliteit Date management geeft instructors een overzicht van alle ingestelde data (availability, due dates, etc.) in de cursus, en geeft de mogelijkheid deze aan te passen.
date management

Meer informatie over Date Management is beschreven in: Date Management.

Anonymous and Delegated Grading

Deze functionaliteit maakt het voor de docent mogelijk om assignments anoniem te beoordelen. Tevens is de docent in staat om het beoordelen te delegeren naar andere instructors, teaching assistents of graders.

Meer informatie over Anonymous and Delegated Grading is beschreven in: Anonymous Grading.

Calendar

Meer mogelijkheden voor gebruikers om de view van de calendar aan te passen. Hijri calendar toegevoegd naast de Gregoriaanse calendar.